torsdag den 29. november 2007

"Chef, jeg kan ikke komme på arbejde i dag"

Sådan har vi mange gange hørt Chris ringe til sin chef....
Mine kollegaer og jeg har lavet vores egen udgave af Chokoladefabrikken. I mandags var vi på teambuilding på Culinary Institute of Denmark. Vi skulle lære at lave kransekage og lækker, lækker konfekt.
Hver mand (kvinde) blev udstyret med 500 g kransekagemasse, 500 g konfektmasse samt 1 kg chokolade. Under kyndig vejledning fra konditor Kristinn Kristinnson var det bare at slå sig løs.
Efter et sådan chokoladeorgie er jeg sikker på, at vi til næste år skal prøve nogle af de lækre opskrifter.
Alle billederne nedenfor er taget af min kollegas mand.

5 æsker blandet konfekt, 2 æsker trøffelkugler og 2 æsker kransekage - mon det kan holde til jul???

Ingen kommentarer: